Beste medewerker,
Door een vertraagde trein vanuit Eindhoven Centraal, heb ik (en enkele medereizigers) mijn overstap gemist op station Roermond richting station Venlo. Dit was afgelopen zaterdag 6 april rond 00:15 uur.
Vervolgens hebben wij de securitymedewerkers op het station gevraagd of zij ons konden helpen (andere NS-medewerkers niet te bekennen) en hebben we de informatiepaal gebruikt om het klantenservicenummer te bellen van NS om een taxi te regelen.
Na ongeveer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan via de informatiepaal en telefonisch in de wachtrij met de telefoon van een van mijn medereizigers, hebben we het 0900 nummer van de politie gebeld en om advies gevraagd. Zij hebben ons proberen te helpen en aangegeven dat de enige manier een medewerker via de klantenservice van NS te spreken. Helaas hebben we, na nog eens 20 minuten bij de NS-klantenservice in de wacht te staan, niemand kunnen bereiken.
Nu hebben we onverhoopt toch op eigen initiatief een taxi moeten pakken, omdat het inmiddels al 01:30 uur was geweest en we geen NS-medewerkers konden bereiken. Mijn vraag: gezien deze situatie, zou ik deze taxi-kosten kunnen declareren? Het gaat om een rit van Roermond richting Venlo.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline