intercity direct

  • 2 June 2022
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 2

Wanneer gaan er weer 5 ID per uur Rijden. Duurt nu wel erg lang voordat het gaat gebeuren. Ik zou zeggen even geen reclame maken graag. Zit maar daar zo over op te winden. Eerst rijden zou ik zeggen. Daarnaast als er 3 treinen per uur rijden waarom dienstregeling niet aan passen dat er elke 20 min een id rijdt. Moet makkelijk in te passen zijn zou ik zeggen. Er rijdt zo veel niet en er is al 2,5 jaar over heen gegaan. 


6 reacties

Reputatie 3

Reken er maar niet op dat ze voor september gaan rijden

Simpelweg geen personeel om de ICD te rijden, daarom zijn er zoveel reclame spotjes om te komen werken bij de NS. Reken er maar niet op dat dit binnenkort veranderd want de uitstroom is behoorlijk bij de NS.

En als je dan de recente CAO voorstellen vanuit de NS ziet dan kun jezelf opmaken hoe de motivatie is bij de medewerkers om een stap extra te doen. Ik verwacht binnenkort meerdere stakingen bij het spoor vanwege de grote onvrede die er is richting het management.

 

Reputatie 7
Badge +3

De actuele situatiepagina geeft nog steeds aan dat dit tot 11 juni duurt, dus daarna zouden ze weer normaal moeten gaan rijden. Dat kan natuurlijk altijd weer later worden, maar de voorgaande keren dat er een latere datum werd gegeven was dat langer van tevoren. Dus wie weet rijden ze na 11 juni inderdaad weer normaal. Al heb ik nu wel iets van “eerst zien dan geloven”.

En als je dan de recente CAO voorstellen vanuit de NS ziet dan kun jezelf opmaken hoe de motivatie is bij de medewerkers om een stap extra te doen. 

Iets met veren plukken van een kale kip.

 

De kwartiersdienst moet op 12 juni weer gaan rijden. Er zijn dan een aantal wijzigingen in de personele inzet waardoor het gelukkig weer mogelijk is.

En als je dan de recente CAO voorstellen vanuit de NS ziet dan kun jezelf opmaken hoe de motivatie is bij de medewerkers om een stap extra te doen. 

Iets met veren plukken van een kale kip.

 

 Zo kaal is die kip niet, boekhoudkundig misschien maar met afwaarderingen kun je je balans zo slecht maken als je wilt.

Reageer