beantwoord

Intercity Lelystad/Dordrecht verdwenen

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik kom er zojuist achter dat de intercity tussen Lelystad Centrum en Dordrecht ineens niet meer rijdt. Ik kan ook nergens vinden waarom dit zo is.

Ik heb bij de werkzaamheden en storingen gekeken, maar zie niks staan over deze trein.

zou iemand mij van wijsheid kunnen voorzien? Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Met vriendelijke groeten,

JustInTime23

 

icon

Beste antwoord door Momo 16 February 2024, 12:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Zie https://community.ns.nl/dienstregeling-59/almere-utrecht-84584

Reputatie 7
Badge

Overigens zie ik dat de storingsmeldingen hierover weer verdwenen zijn inderdaad. Die waren nou juist toegevoegd na meldingen hier.

Reputatie 7
Badge +3

De melding voor werkzaamheden elders voor de trein Lelystad - Dordrecht stonden er in voor de periode woensdag 14 februari 2024 15:00 uur tot donderdag 15 februari 2024 20:00 uur. Op vrijdag rijdt deze serie normaal toch al niet, op één enkele vroege rit en dan ook nog alleen vanaf Amsterdam Zuid tot Dordrecht dus hoeft er voor vandaag geen melding te zijn. 

Er staat al wel een volgende melding voor de periode maandag 19 februari 6:00 uur t/m donderdag 22 februari 20:00 uur. Plus voor maandag 26 februari 04:00 t/m zaterdag 2 maart 02:00 en maandag 4 maart 04:00 t/m zaterdag 9 maart 02:00 om reizen via Schiphol te vermijden, dan rijdt deze trein ook niet tussen Schiphol en Lelystad. Dat betekent dus dat deze trein pas weer op maandag 11 maart van/naar Lelystad gaat rijden. 

Reageer