Beste
Gisteren via Facebook een klacht ingediend. Deze chat staat erbij in jullie klachtenprocedure. Tot op heden geen reactie! Zie onderstaande. Te schandalig voor woorden. Jullie woordvoerder in een nieuwsbericht van omroep Zeeland zegt dan ook nog doodleuk dat er weinig klachten binnenkomen. Hoe zou dat nou komen zeg. Een klacht indienen maken jullie onmogelijk of je wordt afgewimpeld of verwezen naar allerlei procedures die onmogelijk zijn om te doorlopen
Drama! Elke dag hebben we onze zoon nog moeten brengen en of halen van Rilland naar Bergen op zoom. Bus komt niet, komt drie kwartier te laat of ze zeggen doodleuk de bus is vol. Het voortgezet onderwijs zowel in Zeeland als in Brabant zitten met leerlingen die te laat komen, toetsten, examens, tentamens die gemist worden. Zo ook mijn zoon.
Ik betaal 145 abonnementskosten per maand van Rilland naar Bergen op zoom. Ik denk dat het afgelopen schooljaar de trein nog geen maand fatsoenlijk heeft gereden. Een tegemoetkoming in de kosten zou fair zijn. Aangezien we nu zelf moeten rijden om te zorgen dat onze zoon op tijd is op school en de benzine niet gratis is. Onze dochter gaat nu met de auto naar school van Rilland naar Tilburg anders mist ze de helft van de lessen.
Een klacht indienen bij jullie is bijna niet te doen. In een chat moet je minimaal drie kwartier wachten voordat je aan de beurt bent. Telefonisch is een drama want aan de andere kant van de lijn hebben ze geen kennis van zaken. Je wordt afgewimpelde met loze beloftes. Kortom verbeter je service en doe er iets aan help je klant of zorg voor een compensatie. Dit kan echt niet de bedoeling zijn.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Anita Tukker
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineel