Skip to main content

Vandaag kwam de trein van 05:46 Middelburg - Rotterdam Centraal 2 minuten te vroeg aan in Dordrecht, dit zou normaal nooit gebeuren met de snelheidsbeperking en al helemaal niet omdat we later waren vertrokken uit Roosendaal.

En op Treinposities.nl zag ik ook niet dat er langzamer werd gereden.

Zo ja, wanneer wordt de reisplanner geupdate, want nu wachten we 2 minuten voor jan lul in Dordrecht 😄.

Eindelijk...

@Gorott,

Het is ook nooit goed he 😀

Is de trein eens te vroeg op zijn tussenstop, is het ook niet goed. 

Maar het was mij ook al opgevallen dat ze de snelheid tussen Roosendaal en Dordrecht er goed in houden. Wel heel fijn. Nu inderdaad de reisplanner nog aanpassen aan de realiteit.

Goede reis verder 😀!

Te vroeg is nooit erg, 't is alleen zonde van de tijd 😁.

Helaas (grapje) mag te vroeg vertrekken niet.

Te vroeg is nooit erg, 't is alleen zonde van de tijd 😁.

Helaas (grapje) mag te vroeg vertrekken niet.

Een beetje speling kan nooit kwaad. Het wil ook nog weleens gebeuren dat de trein na Lage Zwaluwe achter een goederentrein terecht komt. Op de terugweg was het afgelopen maandag ook hetzelfde. De snelle intercity naar Vlissingen was al om 17.57 uur in Roosendaal en de vertrektijd is 18.04 uur. Van mij mag die wel iets eerder vertrekken nu om te voorkomen dat reizigers uit de richting Breda nog snel willen overstappen. Maar ik vind het wel fijn dat de schildpadsnelheid door Zevenbergen voorbij is.

Reageer