Lelystad - schiphol Airport 04:44 | NS Community
beantwoord

Lelystad - schiphol Airport 04:44

  • 21 January 2022
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Goedenmorgen

 

Ik had een vraagje over dit traject, voorheen kwam je 05:43 aan op Schiphol, maar nu kom je 05:47 aan! Weet jullie waarom dat nu weer later is geworden? Trein zit vol vanuit met mensen die 0600 moeten beginnen, het is dan wel 4 min later, maar dat was toen al krap! Ik ben dan wel benieuwd wie dat verzint en wat hun voor ogen hebben op dit traject.

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 January 2022, 12:08

Bekijk origineel

6 reacties

Wat ik kan zien is dat er op Weesp langer gewacht wordt, wat te maken zal hebben met de overstap die daar is op de trein vanuit Hilversum richting Amsterdam CS. Verder is er een wachttijd op Amsterdam Zuid die er voorheen niet was, reden hiervan zie ik niet zo snel maar er zal vast een reden voor zijn anders laten ze de trein niet wachten.

Reputatie 7
Badge +1

Het is toch echt altijd wat met die hele vroege treinen voor Schipholwerkers. Alsof NS echt een leeg hoofd of totaal geen geheugen lijkt te hebben als er weer eens met die treinen geschoven wordt. Terwijl busbedrijf Conx (ooit een echte spoordochter) er echt geen moeite mee heeft en een mooi samenwerkingscontract heeft. Overigens ZOU (ik meen nog in de tijd van Cerfontaine) NS dat ook hebben.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die alles wel weten te verklaren. Omdat het toch een flink aandeel van de werknemers betreft zou het overigens ook S´hol zelf wel sieren als die eens wat meer aandacht hieraan zouden besteden.

Ik snap het! Dan moet je best rennen en je wilt de werkdag niet graag bezweet beginnen, althans, ik niet. Ik geef je feedback door! Hopelijk kan hier snel weer rekening mee worden gehouden.

Ja heel erg bezweet de dag beginnen is nooit fijn, haha! Denk dat de eerste trein richting schiphol voor 90% aan schipholmederwerkers bestaat, en als de deuren open gaan zie je ze als vliegen de trein uitrennen om op tijd te komen! En hoor ook veel signalen dat mensen met de auto gaan omdat ze niet willen haasten. Dus heb je kans als de trein in de toekomst wel eerder op schiphol komt dat de autorijders ook met de trein komen. Weet niet of het lukt, maar denk geef een signaal af en hopenlijk dat er meer mensen dat doen! 

 

Groetjes 

Bahrider, wat ik me herinneren is dat KLM vroeger ook meebetaald aan de NS om de trein zo vroeg mogelijk te laten komen! Dat werd verteld toen, weet niet of dat zo is. Traject Lelystad- schiphol is gewoon gewild vooral de eerste trein.

Goedenavond

Ik wilde zeggen  dat de aankomsttijd weer aangepast is naar de oude rijd van 05.43 dus dat is super! Weet niet of jullie daar iets van weten.

 

Groetjes

Reageer