maar 1x per uur IC Den Haag -Enschede ? superdruk

  • 27 August 2022
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1


superdruk traject ,weekend maar 1x per uur IC ?


9 reacties

Badge +3

Door personeelstekort rijdt er inderdaad maar één intercity per uur tussen Amersfoort en Enschede vandaag.

Dat was vorige weekend ook al zo.

Overigens is dit geen superdruk traject. Zeker op het stuk na Deventer is het aantal reizigers vergeleken met andere intercity verbindingen vrij laag. Wel is de gebrekkige materieelinzet op deze lijn al tijden een groot probleem.

Reputatie 1

Dat was vorige weekend ook al zo.

Overigens is dit geen superdruk traject. Zeker op het stuk na Deventer is het aantal reizigers vergeleken met andere intercity verbindingen vrij laag. Wel is de gebrekkige materieelinzet op deze lijn al tijden een groot probleem.

Traject Apeldoorn-Den Haag reis ik zeer frequent 

 

Reputatie 1

Apeldoorn-Den Haag traject om precies te zijn 

 

 

 

Reputatie 7
Badge

Kan wel kloppen. Paar weken geleden zat ik in een IC uit Enschede die na Apeldoorn behoorlijk vol zat. Kan ook niet anders met een 3-delige koploper.

Kan wel kloppen. Paar weken geleden zat ik in een IC uit Enschede die na Apeldoorn behoorlijk vol zat. Kan ook niet anders met een 3-delige koploper.

Maar dat heeft met een losse ICM3 niets met grote drukte te maken maar met een gebrekkige materieelinzet.

Reputatie 7
Badge +1

Er zijn veel mensen die hier de fiets meenemen om vanaf Apeldoorn op de Veluwe te gaan fietsen. Vorige week was er al iemand die voor 3 achtereenvolgende treinen geweigerd was op Apeldoorn (dus 2 uur wachten) Als dat nu weer gebeurd sta je dus zo'n 4 uur. We gaan wel heel erg hard achteruit momenteel. 

Reputatie 7
Badge +1

ER is doorgaand nooit meer geweest. Er is wel onder normale omstandigheden elke 30 min een verbinding-de andere dan met overstap te Amf. Bij een rit laatst, komend vanaf Ens en geen bijgekoppeld stel te Dvt. riep de conductrice iedereen op iets van NS in te vallen als app ´drukke treinen´ oid.

Blijft me verbazen dat zoveel mensen toch ook dan menen dat hun tas ook best mag zitten naast hen. Of ook wel dat zo veel staanders blijkbaar te bleu zijn hier iets van te zeggen.

Reputatie 5

@bahnrider

[Quote]Blijft me verbazen dat zoveel mensen toch ook dan menen dat hun tas ook best mag zitten naast hen.[/Quote]

Ik zou het zeer vermakelijk vinden eens een conducteur te zien die om het vervoersbewijs van de tas vraagt! 😂

Reageer