beantwoord

Na 22 uur 1 ICD trein per uur Schipol airport - Rotterdam Centraal???

  • 27 February 2024
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

ik snap het helemaal niet. Na 10 uur is er alleen maar 1 Intercity direct trein van Schipol naar Rotterdam Centraal. Alleen op 22:24. Volgende trein is op 23:24???

Die 22:54 trein is altijd geannuleerd in deze week. Ik snap het helemaal niet. Het is erg vervelend voor mensen die na 22 uur reizen.

icon

Beste antwoord door iMark 27 February 2024, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn tot en met 2 maart 02:00 uur werkzaamheden op station Schiphol waardoor er veel minder treinen rijden.

https://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor/werkzaamheid?id=7004452

Vanaf zaterdagavond rijdt de ICD weer iedere 30 minuten.

De IntercityDirect Amsterdam - Breda rijdt voorlopig minder vaak vanwege beperkingen in de materieelinzet. Blijkbaar heeft de NS daarbij even over het hoofd gezien dat dit doordeweeks na 21:30 de enige trein op dit traject is. Hopelijk wordt het nog gecorrigeerd, want op dat tijdstip is er natuurlijk geen sprake van onvoldoende materieel.

De IntercityDirect Amsterdam - Breda rijdt voorlopig minder vaak vanwege beperkingen in de materieelinzet. Blijkbaar heeft de NS daarbij even over het hoofd gezien dat dit doordeweeks na 21:30 de enige trein op dit traject is. Hopelijk wordt het nog gecorrigeerd, want op dat tijdstip is er natuurlijk geen sprake van onvoldoende materieel.

Ik betwijfel of dit een vergissing is. En of het niet gewoon een bezuiniging is.

Er zijn tot en met 2 maart 02:00 uur werkzaamheden op station Schiphol waardoor er veel minder treinen rijden.

https://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor/werkzaamheid?id=7004452

Vanaf zaterdagavond rijdt de ICD weer iedere 30 minuten.

Ik zag het. En ik snap waarom er minder treinen zijn. Maar toch kunnen ze de ICD treinen reduceren die voor 22 uur rijden. Er waren 5 (ja 5) treinen die tussen 21 uur en 22 uur rijden. Wat een onevenwichtige en stomme verdeling. 

De IntercityDirect Amsterdam - Breda rijdt voorlopig minder vaak vanwege beperkingen in de materieelinzet. Blijkbaar heeft de NS daarbij even over het hoofd gezien dat dit doordeweeks na 21:30 de enige trein op dit traject is. Hopelijk wordt het nog gecorrigeerd, want op dat tijdstip is er natuurlijk geen sprake van onvoldoende materieel.

Mensen die het beslissing maakten reizen nooit met NS treinen. Die rijden gewoon met hun auto’s.

Reageer