beantwoord

nacht bussen

  • 6 April 2023
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Ik moet 5:15 beginnen met werk op Schiphol… zijn er nacht bussen geregeld voor rezeigers en ook mensen die op Schiphol moeten werken ?

en als het zo is … waar kan ik de tijden vinden en plaats van vetrek ?? 

icon

Beste antwoord door Daniel 6 April 2023, 17:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ja, er rijden ook bussen in plaats van de nachtnet treinen. De tijden staan in de reisplanner. Houdt wel rekening met veel extra reistijd: de vervangende bussen sluiten op Den Haag HS aan op de trein uit Rotterdam, maar in Leiden is de overstap richting Schiphol 58 minuten.

Reputatie 5

Nee, ze rijden helemaal niet. Kijk naar afgelopen nacht; je wordt verwezen naar een bus van arriva. Of 63 minuten wachten op Leiden CS. Dat is geen optie natuurlijk.

Bij werkzaamheden rond het nachtnet (in het weekend) is er normaal busvervoer geregeld waardoor de dienstregeling van een trein per uur wel gewoon doorgaat. Zoals onder andere pas geleden tussen Den Haag HS en Leiden CS.

Ik gebruik die nachttrein voor werk, en word nu in onzekerheid gelaten tot het laatste moment waarop de reisplanner zegt “ha ha je hebt pech er rijdt niks”.

Waarom is er nu niets geregeld? Kijk naar de reisplanner voor komende nacht; helemaal niets! En voor de nacht zaterdag op zondag staan er de gebruikelijke nachttreinen in de planning, maar die gaan natuurlijk niet rijden. Wat gaat er geregeld worden?

 

Vooral die waardeloze informatievoorziening... incorrect, verwarrend en last-minute, dat is toch niet van deze tijd. Onbetrouwbaar en onberekenbaar.

Reageer