Goedendag NS,
Ik vraag mij nog steeds af wanneer het nacht net (aansluiting ) een keer word aangepast.is er een besef dat er na 24.00 nog steeds erg veel mensen naar of van hun werk komen ? Ziekenhuis medewerkers /horeca /theater film /etc etc ,mijn traject is Den Haag leiden .na 00.30 gaat er 1 trein per uur vanaf Hollands spoor , stel ik mis die trein dan gaat hij pas om half 2 / half 3 etc. Wat mij altijd erg verbaasd is dat het dan mega druk is aan reizigers /forensen in het de nachtdienst die vanuit hun werk naar huis willen. Wanneer gaat dit nachtnet eens op de schopstoel. Daar bedoel ik mee, een trein die vertrekt om het half uur ipv een uur wachten.
na 01.00 met uitloop na je werk richting station lopen doe ik dus niet meer , dan maar de auto plus vouwfiets meenemen ? Maw , jullie verliezen reizigers met de service na 1.2,3 uur
wanneer services jullie dit eens een het nachtnet aan ? Nee is ook een antwoord maar de afgelopen 13 jaar werkelijk nog geen enkele aanpassing en gemak voor dit onderwerp.
hartelijke groeten , ML