Skip to main content

Ik moet regelmatig werken tot middernacht en om dan van hilversum mediapark in amsterdam te komen moet ik nu 2x overstappen waarvan 1x 20 min in duivendrecht wachten en dat na middernacht om 00.39 uur en dan heb ik pas om 00.59 een trein naar Amsterdam CS. Ik ga er nu 2x zo lang over doen en moet 2x overstappen waar ik eerder rechtstreeks reisde.
Wie dit verzonnen heeft , heeft echt onder een steen geleefd.
Wie heeft er nu trek in om ver na middernacht nog eens 20 min te moeten wachten op n vreselijk station als Duivendrecht?  Lekker als t sneeuwt of de temperatuur ver onder vriespunt ligt.

Wil de NS op deze manier klanten kwijt want daar lijkt t wel op. Ik moet echt gaan nadenken of ik nog wel ns-klant wil blijven want dit is voor mij niet te doen. 

Voor u is het verslechterd voor een hoop anderen is het verbeterd, helaas kan niet iedereen gelukkig gemaakt worden.

Ik moet regelmatig werken tot middernacht en om dan van hilversum mediapark in amsterdam te komen moet ik nu 2x overstappen waarvan 1x 20 min in duivendrecht wachten en dat na middernacht om 00.39 uur en dan heb ik pas om 00.59 een trein naar Amsterdam CS. Ik ga er nu 2x zo lang over doen en moet 2x overstappen waar ik eerder rechtstreeks reisde.
Wie dit verzonnen heeft , heeft echt onder een steen geleefd.
Wie heeft er nu trek in om ver na middernacht nog eens 20 min te moeten wachten op n vreselijk station als Duivendrecht?  Lekker als t sneeuwt of de temperatuur ver onder vriespunt ligt.

Wil de NS op deze manier klanten kwijt want daar lijkt t wel op. Ik moet echt gaan nadenken of ik nog wel ns-klant wil blijven want dit is voor mij niet te doen. 

Als u denkt dat dit berichtje iets gaat uitmaken voor de dienstregeling dan denk ik echt dat dat een droom is. De dienstregeling staat nu wel vast voor dit jaar. In de loop van het jaar misschien wat kleine aanpassingen, maar dat zie ik niet gebeuren bij laatste trein vanaf Hilversum. Ik denk dus echt dat u ander vervoer moet overwegen.

Ik denk niets, ik uit alleen mijn frustratie. 
er gaat nu elke 7,5 min een trein van amsterdam naar Schiphol . Ik zit er nu in. Voor 75 procent leeg. Er gingen al 4 treinen per uur naar Schiphol. 
ik zie de meerwaarde vd huidige wijziging niet. 
niet iedereen werkt van 9-17u en zelfs een vervoersmaatschappy moet zich dat realiseren. 

Ik denk niets, ik uit alleen mijn frustratie. 
er gaat nu elke 7,5 min een trein van amsterdam naar Schiphol . Ik zit er nu in. Voor 75 procent leeg. Er gingen al 4 treinen per uur naar Schiphol. 
ik zie de meerwaarde vd huidige wijziging niet. 
niet iedereen werkt van 9-17u en zelfs een vervoersmaatschappy moet zich dat realiseren. 

Ik denk dat u realistisch gezien geen hoge frequenties kunt verwachten na middernacht en dat er dan vaak alleen nog gekunstelde verbindingen zijn met soms langere overstappen. In uw geval gaat de laatste "reguliere verbinding" naar Amsterdam om 23 47 uur.

Wat betreft de Airport Sprinter ben ik wel met u eens dat iedere 7.5 minuten overkill is te meer daar de dienstregeling ook niet mooi regelmatig is waardoor sommige ritten vlak na elkaar rijden.

Reageer