NS erg storingsgevoelig!!

  • 9 December 2022
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Waarom heeft de NS in hemelsnaam zoveel storingen…. ik kan wel erg ongevoelige woorden hier gaan gebruiken maar de NS vraagt hier dan toch om. Wanneer rijden ze eens op tijd en kom je een keer ergens op tijd… moet je nu echt een uur van tevoren aankomen om zeker te weten dat je uberhaupt ergens op tijd aan kan komen?? Jullie gaan het zelfs nog duurder maken ook... waarom dan? Om meer storingen te kunnen veroorzaken door onbekwame handelingen ergens van de planners tot het daadwerkelijk rijden van de trein die ook echt op planning stopt op een station!!!!

HELEMAAL gek wordt je van NS die zelden een dag meemaakt zonder storingen….. Nederland loopt echt voorop betreffende onbetrouwbaarheid van het rail netwerk volgens mij. Ik reis veel en maak ook echt veel gebruik van een rail netwerk van diverse steden… maar zoveel storing als de NS heeft…..

Yip


1 reactie

Los van af en toe een defecte trein zitten de meeste storingen bij de infrastructuur die onder ProRail valt. Er zijn de laatste tijd inderdaad wel erg veel kapotte bovenleidingen en noodreparaties aan rails en wissels. Of dat door gebrek aan onderhoud komt zou je moeten uitzoeken, feit is dat het aantal storingen wel zorgelijk is.

Reageer