beantwoord

online kaart gekocht maar niet kunnen gebruiken

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 391 Bekeken

Goedenavond,

ik heb vanochtend via de app 2 retour kaartjes gekocht naar Amsterdam.

Deze is ook afgeschreven van mijn reknr. 
Daarna een e-mail gekregen dat ik de QR code kon openen via de app.
Toen ik dit probeerde kreeg ik steeds een fout melding en tot op heden staat er nog niks onder mijn tickets. Toen het steeds maar niet lukte, heb ik bij de ticketbalie op station opnieuw 2 tickets moeten kopen. 
 

ik heb vandaag dus 2 x 40 euro moeten betalen waarvan de bestelling viade app nog steeds zoek is. 
Krijg ik wel mijn geld terug van de tickets die ik niet heb kunnen gebruiken?  Het fout ligt iig niet bij mij. 

icon

Beste antwoord door Thom 22 November 2021, 22:40

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice, Ferrie

De email heb ik wel gekregen, via de link heb ik het proberen te openen maar kreeg steeds een foutmelding dat de website even niet beschikbaar was. De e-tickets stonden ook niet in de app. İk heb overal foto’s van en de nieuwe kaartjes die ik heb gekocht heb ik ook nog. De medeweker achter de balie vond ook maar raar en zag ook dat er iets niet klopte met NS app.

Reputatie 7
Badge +4

Stond in de email niet een link waar u op kon klikken? Normaal komt de ticket dan met QR-code in de app te staan. E-tickets die geopend zijn, worden normaal niet teruggegeven. U kunt contact opnemen met Klantenservice.  Zij kunnen beoordelen waar de fout ligt. Het vervelende is dat moeilijk is vast te stellen of de tickets zijn gebruikt of niet, en door wie, als het losse tickets zijn, en als die niet op naam staan.

NS vergoedt normaal niet als fraude mogelijk is en dat kan in dit geval makkelijk zo zijn.

Reageer