Bij een reis van Maastricht naar Rotterdam op 19 augustus stuurt de NS reisplanner mij via België. Het is vreemd dat voor een treinreis tussen 2 binnenlandse stations er een route via het buitenland uitkomt, ook al is dat op dat moment de snelste route. Kan daar iets aan gedaan worden zodat mensen niet in de verkeerde trein stappen? Ik meldde dit overigens een jaar geleden ook en toen is er blijkbaar niks mee gedaan.
Bladzijde 1 / 1
Dat is wel apart inderdaad, maar komt natuurlijk door de werkzaamheden rond Weert.
Je zou verwachten dat je via Roermond naar Venlo gestuurd wordt, en al helemaal geen Thalys vanaf Antwerpen.
Zet (als workaround) de treinen met reservering uit bij Reisopties en je krijgt de zinnige opties (omreizen met Arriva via Venlo of de bus Roermond - Eindhoven).
Let op dat als je via Venlo reist dat tot extra kosten kan leiden, maar van Maastricht naar Rotterdam scheelt het 41 cent en scheelt je een half uur reistijd om via Venlo te reizen.
Busvervoer Roermond - Eindhoven is -laat ik het voorzichtig zeggen- niet bepaald snel
Ik vind dit zinnetje dan wel weer interessant: Ik meldde dit overigens een jaar geleden ook en toen is er blijkbaar niks mee gedaan
Ben benieuwd wat er in België gebeurd op het moment dat iemand daadwerkelijk deze reis met een E-ticket gaat uitvoeren.
Dat is op z'n zachtst gezegd inderdaad opmerkelijk. Ik heb 'm gemeld bij de reisinformatie.
De richting die de planner vermeld is ook wel opmerkelijk, je kunt lang zoeken naar een Thalys richting “Hazeldonk (Gr)” in Antwerpen...
Dat is op z'n zachtst gezegd inderdaad opmerkelijk. Ik heb 'm gemeld bij de reisinformatie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.