beantwoord

Overstap Amersfoort - Traject Enschede/denHaag

  • 21 August 2023
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Het viel me op dat tussen 7 en 13 augustus twee maal per uur een directe verbinding was tussen Enschede en Den Haag. Eerder was deze verbinding eens in het uur direct, het andere halve uur moest er in Amersfoort overgestapt worden. 

Een week later was dit, tot mijn grote verdriet, teruggedraaid en nu dient eens in het uur overgestapt te worden op Amersfoort (zoals vanouds..)

Wat was er die week aan de hand? Wordt de dienstregeling nog aangepast? 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 21 August 2023, 19:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Door werkzaamheden was de dienstregeling tijdelijk aangepast.

Hoi! Weet je toevallig ook waarom de trein in Amersfoort met aankomst om 7:38 en vertrek 7:40 richting Den Haag sinds vandaag vanaf spoor 5 vertrekt? Hierdoor is er geen aansluitende overstap meer als je vanuit de richting Apeldoorn komt (stopt op spoor 7).

Als je een uur later reist is de overstap wel mogelijk (overstap op hetzelfde perron, van spoor 7 naar spoor 6).

Gr. Iris

Reputatie 6

Hey IrisTreint. Welkom bij de NS Community.

Dit is alleen voor deze week zo, er is een korte aangepaste dienstregeling namelijk. De exacte details heb ik niet helaas, maar dit zal per volgende week dus geen probleem meer zijn! 

Hoi @Daniël NS bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat de overstap volgende week weer mogelijk is.

Fijne dag!

Reageer