Reisplanner ook al kapot | NS Community

Reisplanner ook al kapot

  • 1 June 2022
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Ik probeer zoëven een reis te plannen maar krijg dit. Vooral de verwijzing naar een peperduur 0900 nummer schiet mij daarbij in het verkeerde keelgat. Wanneer worden de IT problemen nu eens een keer adequaat opgepakt???

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik krijg deze foutmelding altijd als er een fout in één van de plaatsnamen zit. Bijvoorbeeld Uutrecht i.p.v. Utrecht.

De foutmelding zelf is opzichzelf enigsinds opvallend te noemen, want je zou eerder een melding verwachten die aangeeft dat de plaatsnaam niet klopt. Dit suggereert onterecht dat er een storing is.

Overigens lukt mij dit alleen op de website, de app verplicht je namelijk een plaats uit de keuzelijst te selecteren.

Reputatie 7
Badge +1

Je moet dingen gewoon fatsoenlijk programmeren. NS faalt in allerlei zaken opzichtig. 

 

De foutmelding is niet enigszins opvallend. De foutmelding is gewoon fout want niet ter zake doende.

Reputatie 7
Badge +3

Zowel planner in NS app als bij 9292 werkt bij mij gewoon.

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij werkt de reisplanner verder ook wel naar behoren, totdat ik dus een spelfout maak in één van de plaatsnamen.

Simpele oplossing: Laat gebruikers verplicht een plaats kiezen uit de keuzelijst bij het invullen, zoals het in de app ook werkt. Dan is die hele foutmelding niet eens nodig.

Reageer