Met hoe veel extra reistijd moet ik rekening houden op 19 september a.s. voor de bussen tussen Dronten en Lelystad voor mijn reis Groningen-Almere?
Is omreizen via Amersfoort-Weesp- Lelystad aan te raden ipv Zwolle-Lelystad?
Met hoe veel extra reistijd moet ik rekening houden op 19 september a.s. voor de bussen tussen Dronten en Lelystad voor mijn reis Groningen-Almere?
Is omreizen via Amersfoort-Weesp- Lelystad aan te raden ipv Zwolle-Lelystad?
Beste antwoord door Tochjo
Ik zou sowieso omreizen per trein.
Een reis van Groningen via Amersfoort, Weesp en Lelystad naar Almere kost 2:36, en een reis van Groningen via Dronten en Lelystad naar Almere kost nu in het ideale geval ongeveer evenveel tijd. Tussen Zwolle en Dronten rijden alleen sprinters, en vanuit Groningen is de overstap op die sprinters 22 minuten. Daarna moet u tussen Dronten en Lelystad per bus. De overstap in Lelystad op een trein naar Almere is ook lang.
Bovendien is het maar de vraag hoe stipt de bussen rijden. Gisteren en vandaag is er gewaarschuwd dat er maar beperkt bussen beschikbaar zijn. Met omreizen hebt u meer zekerheid over de totale reisduur. En de reis is comfortabeler.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.