SLT als intercity | NS Community
beantwoord

SLT als intercity

  • 9 September 2021
  • 35 reacties
  • 2176 Bekeken

Tegenwoordig rijdt er slt als intercity tussen leiden en Utrecht. Ik snap dat er door een tekort aan intercity materieel sprinters als intercity moeten rijden, maar waarom wordt er gekozen Slt? Het is de minst comfortabele sprinter van de ns. Waarom wordt er niet voor nieuwere sprinters gekozen als IC. Deze bieden meer comfort en hebben meer voorzieningen. Een beetje comfort is bij een IC toch niet teveel gevraagd?

icon

Beste antwoord door Julian 9 September 2021, 19:49

Bekijk origineel

35 reacties

Vind het wel heel erg kinderachtig al dat gezeur alleen omdat ik mijn mening geef over SLT. Ga lekker iemand anders afzeiken. Kut forum

Het gaat er niet dat je je mening over de SLT geeft, maar over de manier waarop je dat doet en hoe je daarna tegen anderen reageert die jouw mening niet delen. Als dit jouw manier van communiceren is wens ik je nog veel succes verder in je leven. Je komt over als een arrogant stuk vreten en een verwend jochie. 

Je overtreed hiermee ook de huisregels van de NS door mij een arrogant stuk vreten te noemen, dus hierbij heb ik je gerapporteerd. Ik wens jou ook succes.

Reputatie 4

 Kut forum

Verwijder je account dan! Hier alvast een topic over hoe dat moet: 

 

Reputatie 4

Je overtreed hiermee ook de huisregels van de NS door mij een arrogant stuk vreten te noemen, dus hierbij heb ik je gerapporteerd. Ik wens jou ook succes.

Nah, die ene keer maakt niet zoveel uit, wij hebben jou al 10 keer gerapporteerd. Volgens mij ben jíj degene die zich niet aan de huisregels houdt. Hier kun je ze nogmaals bekijken: https://forum.ns.nl/welkom-15/huisregels-ns-serviceforum-317 

 Kut forum

Verwijder je account dan! Hier alvast een topic over hoe dat moet: 

 

Dank je. Zal ik misschien doen.

Reputatie 7
Badge +1

Vind het wel heel erg kinderachtig al dat gezeur alleen omdat ik mijn mening geef over SLT. Ga lekker iemand anders afzeiken. Kut forum

Het gaat er niet dat je je mening over de SLT geeft, maar over de manier waarop je dat doet en hoe je daarna tegen anderen reageert die jouw mening niet delen. Als dit jouw manier van communiceren is wens ik je nog veel succes verder in je leven. Je komt over als een arrogant stuk vreten en een verwend jochie. 

Je overtreed hiermee ook de huisregels van de NS door mij een arrogant stuk vreten te noemen, dus hierbij heb ik je gerapporteerd. Ik wens jou ook succes.

Als we het dan over het overtreden van huisregels hebben: 

Behandel elkaar met respect (ik heb het gevoel dat ik in herhaling val), en ga zeker niet schelden met kut en blijf bij het onderwerp. Die regels overtreed je zelf dus ook als je het zo bekijkt.

En even een kleine nuance: Momo schrijft dat je overkomt als een arrogant stuk vreten. Dat is iets anders dan: Je bent een arrogant stuk vreten. Klein verschil, maar de uitlating is wel totaal anders.

Je overtreed hiermee ook de huisregels van de NS door mij een arrogant stuk vreten te noemen, dus hierbij heb ik je gerapporteerd. Ik wens jou ook succes.

Nah, die ene keer maakt niet zoveel uit, wij hebben jou al 10 keer gerapporteerd. Volgens mij ben jíj degene die zich niet aan de huisregels houdt. Hier kun je ze nogmaals bekijken: https://forum.ns.nl/welkom-15/huisregels-ns-serviceforum-317 

Nou, dan wacht ik nog wel even met verwijderen gebeurd vanzelf dan wel, ben benieuwd hoe dit afloopt best wel intrigerende opmerkingen (misschien ook van mij) dus de moderators hebben nog wel wat te doen.

Vind het wel heel erg kinderachtig al dat gezeur alleen omdat ik mijn mening geef over SLT. Ga lekker iemand anders afzeiken. Kut forum

Het gaat er niet dat je je mening over de SLT geeft, maar over de manier waarop je dat doet en hoe je daarna tegen anderen reageert die jouw mening niet delen. Als dit jouw manier van communiceren is wens ik je nog veel succes verder in je leven. Je komt over als een arrogant stuk vreten en een verwend jochie. 

Je overtreed hiermee ook de huisregels van de NS door mij een arrogant stuk vreten te noemen, dus hierbij heb ik je gerapporteerd. Ik wens jou ook succes.

Als we het dan over het overtreden van huisregels hebben: 

Behandel elkaar met respect (ik heb het gevoel dat ik in herhaling val), en ga zeker niet schelden met kut en blijf bij het onderwerp. Die regels overtreed je zelf dus ook als je het zo bekijkt.

En even een kleine nuance: Momo schrijft dat je overkomt als een arrogant stuk vreten. Dat is iets anders dan: Je bent een arrogant stuk vreten. Klein verschil, maar de uitlating is wel totaal anders.

Tja als mijn moeder vandaag is overleden valt er weinig postiefs te zeggen maar goed. Dat arrogante stuk vreten wacht wel ff af of hij verwijderd word.

Reputatie 7
Badge +1

Ik acht de kans heel klein dat Momo's account verwijdert wordt. Zo schokkend is de reactie niet. In het ergste geval wordt de zin aangepast door een moderator. Dat heb ik al eens eerder zien gebeuren.

 

Tja als mijn moeder vandaag is overleden valt er weinig postiefs te zeggen maar goed. Dat arrogante stuk vreten wacht wel ff af of hij verwijderd word.

Gecondoleerd en sterkte met het verlies.

Reputatie 6

Het is hier wat uit de hand gelopen en enkele comments zijn nu ook al verwijderd. Ik wil mensen wijzen op onze huisregels en vraag dat mensen zich hier ook aan houden. Ik zie graag dat het topic bij deze dan ook niet verder off-topic gaat dan het nu al is gegaan. 
 

Tja, ik verwijder mijn account zelf wel. Ik voeg toch vrijwel niks aan deze community toe.

Het is overigens niet zo dat ik iemand persoonlijk wil aanvallen maar ja ik kan alleen maar typen dus hoe dat overkomt weet ik niet. Ik ga in ieder geval hier mee stoppen en ik ga verder voor de topics waar in wel in geinteresseerd was (dus bijvoorbeeld mijn topic over DDZ) voortaan op somda wel bijhouden. Bied mijn excuses aan. Meer kan ik helaas niet doen dus ja.. Ik voel me hier niet verwelkomt meer.

 

Reageer