beantwoord

sprinter 5.34 lansingerland richting Gouda

  • 11 April 2022
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Goedemorgen waarom kan ik de sprinter van vandaag opeens niet meer vinden in de app. Het gaat om de sprinter van 5.34 vanaf lansingerland zoetermeer. Die trein heb ik altijd en nu rijdt hij opeens niet. Maar ik zie hem ook niet in de app.

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 April 2022, 05:53

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

De betreffende trein rijdt normaal van Den Haag via Lansingerland-Zoetermeer naar Gouda, Utrecht en Tiel. Vandaag begint deze trein echter niet in Den Haag, maar in Gouda.

Vannacht waren er werkzaamheden tussen Den Haag en Gouda. Waarschijnlijk zorgt dat ervoor dat deze trein vandaag het traject Den Haag-Gouda niet kan rijden. Het is niet netjes dat NS dat niet van tevoren heeft aangekondigd bij de werkzaamheden, maar ook niet opvallend. Het beleid van NS is dat reizigers elke dag opnieuw hun reis in de reisplanner moeten plannen. Zo zien ze dat hun trein niet rijdt.

Zelf heb ik dit een paar jaar geleden ook al eens meegemaakt. Uit mijn klacht bleek toen dat NS deze handelswijze geen probleem vindt als het om een enkele trein vroeg in de ochtend gaat. Onbegrijpelijk wat mij betreft: afwijking van de jaardienstregeling zouden altijd duidelijk gepubliceerd moeten worden, ook als het maar om een enkele trein gaat.

Reageer