storingen Sassenheim Schiphol | NS Community

storingen Sassenheim Schiphol

  • 6 May 2022
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Ik ben zeer teleurgesteld in de betrouwbaarheid vd NS SPR service op dit traject.

Regelmatig valt de SPR uit en rijdt de ICY wel.op het traject..reden zegt msn dan : dier op het spoor..goekan dande ICY wel rijden ?

Ikben een forens op het traject Sassenheim Schiphol vv vanwege werk..heel triest omte zien hoe de betrouwbaarheid rap achter uit gaat

NS jullie moeten je schamen


4 reacties

Welkom op onze NS Community, Gerty1965. Erg spijtig om te lezen dat je zoveel last hebt van vertragingen op jouw traject. Om welke tijden reis je dagelijks en op welke dagen? Dan zet ik graag de klacht voor je door.

Hoi Laura…

Dank voor je reactie…

Ik rij op het traject Sassenheim Schiphol vv

Verder werk.ik in wisseldiensten..

Op 3 mei was het de SPR van 0535 vanaf Sassenheim, vandaag was het de SPR v 1414.

En dat is vd laatste week

Daarvoor is her ook al regelmatih voor gekomen.op diverse tijden.

Reden wordt divers aan gegeven: aanrijding, logistieke beperking, dier op het spoor en kapotte bovenleiding.1e kan de NS niks aan doen..de 2e wel..en de derde en laatste vindt ik raar dat de ICY in beide gevallen wel gaat en de SPR niet(terwijl ze hetzelfde spoor gebruiken)…

Het is sinds 2jaar echt regelmatig dat dit gebeurt..erg jammer want ik werk in 24/7 wisseldiensten en ben afhankelijk van het OV en trein

Gertjan

 

Reputatie 7

Die vage term "logistieke beperkingen" duikt om de haverklap op. Er werd eerder gezegd dat het met corona te maken had, maar dat lijkt me op dit moment de hoofdoorzaak niet meer. 

Daarnaast heeft NS (en dus de reiziger) de laatste tijd ook wel weer veel pech door externe factoren, zoals aanrijdingen etc.

Hoe dan ook, erg betrouwbaar en vlot reizen is het niet momenteel en met de lading aan werkzaamheden die nog gaat komen wordt het er niet beter op helaas.

Reputatie 7
Badge +1

Zit nu ook in een treintje-SPR die weer eens voor de helft is uitgedund (van elke 15 naar 30) vanwege hetzelfde. Zal wel weer in gewoon begrijpelijk NL personeelsgebrek heten.

Het is nu eenmaal helaas zo, dat zal je als werker op die ooit van nationale trots voorziene airport inmiddels ook wel weten, dat elke soort vervoer vooralsnog mensenwerk is en dus uitermate gevoelig voor dat soort gebreken. Al ligt het in de basis bij NS niet in 1e instantie aan te laag betalen via uitspelen van de laagstbiedende  contracteer-afhuurders. Al zal zelfs daar de bond wel weer zo z´n eigen dunk over hebben.

Reageer