Stroomstoring brengt Breng naar de Randstad.

  • 22 January 2024
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 7

Rijden de treinen van NS niet of met vertraging? Dan rijdt Breng uit de Achterhoek extra treinen! Of is het een vreemde fout?


4 reacties

Reputatie 5

Volgens mij is dat gewoon een foutje… Het is namelijk gewoon een NS trein. Het zou wel erg bijzonder zijn als Breng daar echt reed!

Reputatie 7
Badge

Dat is een foutje als gevolg van het gekozen treinnummer zo te zien. Die trein heeft als nummer 730768, dat is (even uit m’n hoofd) minus de eerste 7 een treinnummer van Breng/Arriva.

Reputatie 5

Hij rijdt trouwens toch niet🤣 Dus ook Breng brengt u helaas niet naar de Randstad…

Reputatie 7
Badge +3

Dat is een foutje als gevolg van het gekozen treinnummer zo te zien. Die trein heeft als nummer 730768, dat is (even uit m’n hoofd) minus de eerste 7 een treinnummer van Breng/Arriva.

Had zo te zien 303768 moeten zijn. 

 

Ondanks dat er staat dat de “Breng” trein niet rijdt, is er wel een snelheidsverloop.

Reed deze dan als LM van Leiden naar Rotterdam? Om vanaf daar weer terug te gaan tot aan Utrecht

 

Off topic, mijn neefje gaat sinds september naar de Herman Brood Academie en reist daarom iedere dag van Leiden naar Utrecht en terug. Toen ik zei dat hij dan rekening moest houden met vertragingen en uitval gaf hij eerst aan dat dat wel mee zou vallen, hij reisde wel vaker met de trein, bv naar concerten, en had nooit echt problemen gehad. Daar kwam hij toch wel op terug, laatst met zijn verjaardag zei hij “Tante Monique, je had inderdaad gelijk over die vertragingen en uitval". Natuurlijk altijd fijn als iemand je gelijk geeft, maar in dit geval had ik dat liever niet gehad. 😁

Reageer