Hoi,
Ik wil graag een taxi vergoed krijgen van afgelopen zondag nacht. De trein van 19 juni Dordrecht 00:28 was gecanceld ivm geen machinist vervolgens met open deuren is deze trein terug gereden naar Rotterdam denk ik?! Na 2 uur bellen met de klantenservice kreeg ik niemand aan de lijn, zelf dus een taxi moeten regelen. Er stond daar 50 man met hetzelfde probleem. De taxi voor 5 mensen was 132€ naar Breda. Ik vind het bizar dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen en dat niemand binnen jullie bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor gestrande reizigers wat al heel vervelend is. Meerdere conducteurs, de informatie paal en service medewerkers hebben ons niet kunnen helpen die nacht en gaven ons de boodschap regel het zelf maar.
Ik ben de dupe van het feit dat jullie geen protocol hiervoor hebben of dat het personeel hiervan niet op de hoogte is.
Ik heb gewoon mijn bewijzen zodat de declaratie niet moeilijk hoeft te zijn maar ik heb naar meerdere keren bellen en contact via de Facebookpagina het gevoel dat als ik dit lullige bedrag voor jullie wil terug krijgen dat alleen lukt als ik een advocaat inschakel. Dit vind ik geen manier van werken.