tegenstrijdige informatie | NS Community

tegenstrijdige informatie

  • 19 November 2022
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als dat redelijk kort na 17:00 al bekend was, waarom dan geen communicatie om 20:00?

Het storingsarchief van Rijdendetreinen geeft aan dat er al vanaf een uur of 5 werd aangegeven dat er minder treinen reden de rest van de dag. De vertrektstaat van Roosendaal laat zien dat er vanaf die tijd eens per uur om .36 een trein ging. Geen idee wat de reisplanner rond 8 uur aangaf, tenzij daar een screenprint van is, maar het zou kunnen dat die niet geheel bijgewerkt was.

Wat betreft de opmerking over dat er geen bussen waren, als er nog wel treinen rijden dan worden er geen bussen ingezet, alleen als er helemaal geen treinen rijden. En dan ook nog niet altijd afhankelijk van de duur van de storing. Zo viel me op dat eerder vandaag tijdens de storing tussen Leiden en Leiden Lammenschans waar de wisselverwarming ietsjes te warm werd 🔥 er geen melding van bussen was.

Badge +3

Ik heb mijn hele verhaal weggehaald. Vond het zelf wat zeurderig. Maar idd de communicatie kan echt beter. Of hebben ze daar ook al personeel tekort? 

No problem, ik vond het zeker niet zeurderig want het speelde dus al enkele uren.

Reputatie 2

Ik heb mijn hele verhaal weggehaald. Vond het zelf wat zeurderig. Maar idd de communicatie kan echt beter. Of hebben ze daar ook al personeel tekort? 

Badge +3

Sinds vanmiddag inderdaad, trein 2248 (VIRM-6) vanuit Amsterdam eindigt in Roosendaal om 17:00 en vervolgens een ‘viertje’ richting Vlissingen om 17:36 https://treinposities.nl/omloop/OA34/20221119 

Tja, rijdt niet verder (reden toen onbekend, voor reizigers). Maar waarom kan dat treinstel niet later door naar Vlissingen? Het is redelijk druk voor een ‘viertje’.

NS: dat treinstel is nodig voor een andere rit… Ja, om 18:31 terug naar Amsterdam 😅

Maar goed, alles van :06 naar Vlissingen valt dus uit de rest van de dag, en dan blijft die van :36 over.

Uiteindelijk blijkt het om een defect spoor te gaan https://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor/detail?id=6019910

Als dat redelijk kort na 17:00 al bekend was, waarom dan geen communicatie om 20:00?

Reageer