beantwoord

traject leiden - heemstede op vrijdag

  • 23 June 2023
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Waarom is het op sommige vrijdagen dat de trein van 754 naar Heemstede niet rijdt en op sommige vrijdagen wel? Hetzelfde geldt voor de trein terug van Heemstede naar Leiden van 1742u. Afgelopen weken weer wel en nu kijk ik op de app of er vertraging is en ontbreekt die rit gewoon weer. Erg irritant dat je er niet van op aan kan. Hierdoor is de trein later vaak overvol. Helaas is dat dan vaak nog een kortere trein. 
 

ik begrijp niet waarom dit is ..

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 June 2023, 11:42

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Linnaatje en welkom bij de NS Community.

Kun je wellicht aangeven om welke ritnummer dit zou moeten gaan? Ik kan voor dit traject namelijk geheel geen trein vinden met een vertrektijd van 07:54. Wel staat er op elke vrijdag een IC gepland met een vertrek van 07:50, rit 2225. Gaat het om deze?

Voor de terugreis kan ik wel trein van 17:42 vinden, dit gaat dan om rit 2169. Die lijkt vandaag inderdaad uit de dienstregeling te zijn gehaald, waarom durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Reputatie 3

Serie 2100 rijdt van maandag tot en met donderdag in de spits. De echte vraag is dus waarom deze trein 2169 wel reed op vrijdag 9 juni en vrijdag 16 juni.

Reageer