beantwoord

Traject schiphol

  • 29 August 2022
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi! Blijven morgen alleen de treinen tussen schiphol en amsterdam centraal rijden of die van het hele traject? Dus ook van utrecht centraal naar schiphol (via amsterdam centraal). Er staat namelijk dat dat traject blijft rijden maar ik snap niet of dat 1 halte is of alle haltes.

icon

Beste antwoord door Slidestops 29 August 2022, 17:58

Bekijk origineel

5 reacties

Enkel tussen Amsterdam en Schiphol en geen andere trajecten.

Reputatie 7
Badge +3

Er wordt gestaakt in het midden van het land en er zal niets rondom Utrecht rijden. In het hele land zal morgen m.u.v. Amsterdam-Schiphol, Eurostar, Thalys en andere vervoerders geen treinen rijden.

Bedankt voor de reacties! Ik kan dus wel de eurostar van utrecht naar amsterdam centraal nemen?

En dan van ams centraal naar schiphol

Badge +3

Bedankt voor de reacties! Ik kan dus wel de eurostar van utrecht naar amsterdam centraal nemen?

En dan van ams centraal naar schiphol

Nee, binnen Nederland mag je niet met Eurostar en bovendien komt die (normaal gesproken) niet langs Utrecht.

Neem aan dat je de ICE uit Duitsland bedoelt, is nog maar de vraag of die rijden en dan ook nog of ze binnenlandse reizigers toelaten.

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor de reacties! Ik kan dus wel de eurostar van utrecht naar amsterdam centraal nemen?

En dan van ams centraal naar schiphol

 Je kunt niet met een OV chipkaart in checken voor Thalys en Eurostar. Je zult een kaartje bij Eurostar moeten kopen. Als je naar Schiphol moet kun je beter een Schipholtaxi regelen en stakingsvergoeding claimen (stakingsvergoeding is max €25).

Reageer