beantwoord

Traject tussen Leiden en Den Haag centraal

  • 22 May 2022
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, ik zit op dit moment in de trein richting Den Haag Centraal. Er schijnt een ongeluk (aanrijding) geweest te zijn tussen Leiden Centraal en Den Haag Centraal (bij Den Haag Laan van Noi). Nu is het mij niet helemaal duidelijk of ik in deze trein richting Den Haag Centraal kan blijven zitten, of dat ik er bij Leiden Centraal uit moet om een afwijkende route te nemen naar Den Haag Centraal wegens de aanrijding. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Momo 23 May 2022, 00:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Zo te zien rijdt er echt helemaal niets tussen Leiden en Den Haag, ik zie ook nog geen melding van businzet, er wordt alleen geadviseerd om tussen Den Haag Centraal, Den Haag Laan v NOI en Den Haag Mariahoeve de tram te nemen. Maar dan moet je eerst bij Mariahoeve zien te komen. Er wordt nu aangegeven dat het tot 1:30 gaat duren. Ik zie op dit tijdstip geen andere route die je nog zou kunnen nemen. Ben bang dat er niets anders op zit dan wachten tot het spoor weer vrijgegeven is en er weer treinen kunnen rijden, of hopen dat er toch nog bussen gaan rijden. 

Edit, de reisplanner blijft stug doorgeven dat de IC van 00:45 gewoon gaat. Intussen is al wel trein 793 vanuit Den Haag Centraal naar Schiphol vertrokken.

Edit 2: En de IC van 00:45 vanuit Leiden is ook vertrokken, die zal ik zo wel hier bij De Vink langs horen rijden, even de tuindeur open gooien, dan hoor ik het beter. 😁  Yep, rijdt net een trein langs. Hopelijk zat jij daar in @Nieki en ben je op weg naar Den Haag Centraal

Reageer