beantwoord

trein 3 minuten te vroeg weg

  • 11 July 2023
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Beste NS, de trein van 08:29 11 juli vanaf Utrecht centraal naar Alkmaar is zojuist 2 tot 3 minuten eerder vertrokken zonder duidelijke reden. De trein was niet vol. De stewards op het perron wisten ook niet waarom. We zijn met een stuk of 30-40 mensen die deze aansluiting wilde hebben verbaasd achter gebleven. Waarom gebeurt dit ? Erg vervelend. 

icon

Beste antwoord door Tamzin 11 July 2023, 08:50

Bekijk origineel

4 reacties

Op treinposities.nl is te zien dat deze trein inderdaad twee minuten (8.27) te vroeg is vertrokken. Waarschijnlijk een conducteur die niet op de tijd heeft gelet en gewoon zo snel mogelijk het vertreksein heeft gegeven. Erg irritant.

Reputatie 7
Badge

Volgens treinposities.nl is de trein met +-1 vertrokken. Wat dat betekent weet ik niet.

Volgens treinposities.nl is de trein met +-1 vertrokken. Wat dat betekent weet ik niet.

Als je in de GPS grafiek kijkt is hij wel degelijk om 8.27 vertrokken. Waar die +1 dan vandaan komt is mij ook onduidelijk.

Reputatie 6
Badge +1

Volgens treinposities.nl is de trein met +-1 vertrokken. Wat dat betekent weet ik niet.

Als je in de GPS grafiek kijkt is hij wel degelijk om 8.27 vertrokken. Waar die +1 dan vandaan komt is mij ook onduidelijk.

Het is niet “+1” maar “+-1”. Ik vermoed dat treinposities.nl standaard een + zet voor iedere afwijking, ook als het een negatieve afwijking is zoals nu 🙂

Reageer