hoe is het mogelijk dat ik 10 min geleden op de app zie dat de trein richting nijmegen 6.54u gewoon rijdt en aankomend bij het station gecanceld is. Op deze manier heb. je dus niets aan de app. Sein storing is al bijna 24u bekend.
trein rijdt niet terwijl app wat anders aangeeft.
Beste antwoord door Edwin
In dit geval denk ik dat tussen de tijd dat u gekeken heeft en op het station aankwam, de aannemer had aangegeven de herstelwerkzaamheden niet op tijd te kunnen klaren (ik ga er even vanuit dat u vanaf Amsterdam richting Utrecht ging, de tijd bekijkend).
Onze planners moeten uitgaan van de tijd die Prorail aangeeft nodig te hebben voor herstel. Dit loopt nogal eens uit en dan moet er met man en macht gewerkt worden om e.e.a. weer te verwerken.
Ik weet van gisteren dat de storing tussen Muiderpoort en Bijlmer geen makkelijke was, het was een storing die bleef komen en gaan, waardoor het erg moeilijk was om de oorzaak te vinden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.