Het komt regelmatig voor dat de rechtstreekse trein op mijn traject niet rijdt maar wordt gecanceld. Om toch op tijd op mijn werk te komen neem Ik dan een trein naar een ander station en doe het overige stuk de metro. Kan ik de extra kosten die ik maak vervolgens declareren bij de NS?
Antwoord
trein rijdt niet (waardoor extra kosten)
Beste antwoord door Daniël NS
Dit zal helaas niet vergoed worden. Als je zelf de keuze maakt om een ander soort vervoer te gebruiken, in dit geval de metro, vergoeden wij dit niet. Als je extra reistijd hebt door vertraagde of uitgevallen treinen dan kan je altijd nog wel Geld terug bij vertraging aanvragen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.