Trein vertrekt standaard te laat | NS Community
beantwoord

Trein vertrekt standaard te laat

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Op het traject Rhenen naar Utrecht vertrekt de trein van 05:53 tegenwoordig bijna nooit meer op tijd. Vorige week is deze de helft van alle dagen zelfs komen te vervallen en ook vandaag vertrekt deze 10 minuten later dan normaal, waardoor ik mijn overstap niet haal. Hierdoor kan ik niet op tijd op mijn werk zijn en lever ik hiervoor vakantie-uren in.

Hoe lang gaat deze situatie nog duren? Op deze manier kan ik niet op het OV blijven vertrouwen en zal ik mijn abonnement op moeten gaan zeggen. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 4 April 2022, 15:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zolang de achterliggende reden-heel vermoedleijk tekort aan personeel op die standplaats, aanhoudt. Als U die glazen voorspellende bol heeft of een gericht uitzendburo runt, zal niemand daar een antw op kunnen geven. Het is helaas een van de -zeer vele- nadelen die vastzitten aan te veel vertrouwen op OV. En wat al die klimaatridders en propagandisten nooit erbij melden.

Welkom op onze NS Community, mosrednA. Lijkt me erg vervelend! Ik ga het aankaarten, zodat hier ook wat aandacht naar kan.

Welkom op onze NS Community, mosrednA. Lijkt me erg vervelend! Ik ga het aankaarten, zodat hier ook wat aandacht naar kan.

Wat fijn, dankjewel!

Deze week niets te klagen gehad overigens. :)

Reageer