beantwoord

uitval sprinter breda-tilburg reeshof

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

De treinreis Breda-Tilburg Reeshof van 17.53u is deze weken meerdere keren uitgevallen. Heeft dit een reden,als uitval door personeelstekort? Is dit voor een langere periode? En waarom zie ik dit niet in de app.?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 25 January 2023, 17:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey Avmv. Welkom bij de NS Community!

Ik heb even rondgekeken en het lijkt er op dat dit voorkomt met oog op logistieke beperkingen. Ik raad je aan de planner in de gaten te houden op het moment. Wanneer dit compleet opgelost is, is helaas niet bekend.

Badge +3

Ik zie dat hij op maandag uitgevallen is (heeft wel Den Bosch - Arnhem gereden, gisteren gereden heeft en vandaag ook gewoon gepland staan.

Geen idee of dat maandag in de app aangegeven werd, maar als die op het laatste moment opgeheven is zou het best kunnen dat hij er tot kort voor vertrek nog in stond.

Het zou dit treinstel zijn https://treinposities.nl/voertuig/ns_flirt3_2520/historie/1674471600/details die lijkt gestrand te zijn in Den Bosch

Er vallen nog steeds regelmatig treinen in deze dienst uit om "logistieke redenen". Recentelijk ook in het weekend waardoor er een gat van twee uur in de dienstregeling viel.

Reageer