Volgende week kom ik vanuit het buitenland aan in Utrecht. Volgens de ticket moet ik dan de trein naar Groningen nemen en daar overstappen op de trein naar Leeuwarden. Maar deze trein stopt in Zwolle, naast de trein die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Kan ik zonder problemen in Zwolle overstappen?
van trein wisselen
Beste antwoord door henkputs
Als ik nu via NS international de reisgegevens op vraag, zie ik dat de trein niet meer via Utrecht gaat maar over Arnhem naar Zwolle en daar vandaan om 22:48 rechtstreeks naar Leeuwarden rijdt. Maar ik krijg geen notificatie in de boeking op de app.
Ik kan je van harte aanraden dit advies te volgen: in Arnhem overstappen op de trein naar Zwolle (v 21.41) en daar de trein naar Leeuwarden nemen. Als alle treinen op tijd zijn ben je dan om twaalf uur 's nachts in Camminghaburen. Als je in de omrijdende ICE blijft zitten tot Utrecht wordt het een uur later.
Bij vertraging: de laatste verbinding naar Leeuwarden en Camminghaburen vertrekt uit Arnhem om 22.41.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.