Beste NS,
Vanmiddag stapte ik op in Schiedam Centrum, om 17.33 uur. De trein heeft dan al zo’n 20 minuten vertraging. Na ongeveer een uur kwamen we aan bij station Roosendaal, waar we uit moesten stappen, want de trein had een te grote vertraging. U begrijpt dat ik als reiziger die vanochtend ook moest omreizen, via Breda naar Schiedam Centrum, (waarbij de intercity direct naar Den Haag CS vanuit Breda ook vertraging had en aangekomen op Rotterdam Centraal had de trein naar Schiedam Centrum ook vertraging) wegens een seinstoringen, iets waar jullie misschien niet direct iets aan kunnen doen, maar het feit blijft dat ik weer door NS te laat op school was, niet blij ben!
Waarom wordt het probleem van NS mijn probleem? Ik had nu om 18.45 uur aan moeten komen in Middelburg, maar door de bovengenoemde handeling, kom ik nu ruim een uur te laat, 19.31 uur. Als je met uw collega in gesprek wil, krijg je een snauwende reactie terug van, ja dan moet je naar de afdeling service. Ik vind het erg brutaal, onbeschoft en onprofessioneel zoals er gehandeld wordt door NS en het personeel. Ik heb het de vorige keer al gezegd, jullie dwingen klanten op deze manier om de media op te zoeken. Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit allemaal niet helpt, want jullie gaan op dezelfde voet door. Erg verontrustend en wil het wel kenbaar maken!!!