beantwoord

vervangend vervoer goed - bergen op zoom

  • 24 November 2023
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Goedemiddag,
Ik vroeg me af of dat vandaag alle vervangend vervoer bussen tussen Goes en Bergen op zoom gewoon op tijd rijden? Vorige week heb ik 3 uur vastgestaan, dus ik vroeg me af of het vandaag wel betrouwbaar is? Of dat het handiger is om ander vervoer te regelen.

icon

Beste antwoord door iMark 24 November 2023, 09:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die vraag is lastig te beantwoorden omdat dat bijna per dag kan verschillen.

Na slechte ervaringen zou ik de gok niet nemen en voor de zekerheid ander vervoer regelen. Dit om teleurstellingen te voorkomen. 

Reputatie 7

Ach, had het nog niet gezien, maar alweer werkzaamheden op de Zeeuwse lijn.... Voor de zevende keer binnen 12 maanden.

Zijn er nu alweer werkzaamheden uitgebroken tussen Bergen op Zoom en Vlissingen? Wat is ProRail daar in hemelsnaam aan het doen.

Reputatie 7

Zijn deze werkzaamheden (wat die dan ook zijn), de laatste voor dit jaar op dit toch wel bijzondere lijntje? Ik zocht ook op werkzaamheden voor 2024 maar kan er niets over vinden. Op de site van Prorail klopt de kaart met actuele projecten ook helemaal niet. Daar staat de onderdoorgang in Goes nog als actueel project maar dat is in 2020 al afgerond.

Reputatie 7
Badge +3

't Blijft lekker gaan in Zeeland: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/16081801/extreme-regenval-en-extra-treinen-zorgen-voor-verzakkingen-zeeuwse-spoor-treinverkeer-tot-en-met-zondag-ontregeld

De komende maanden heeft de spoorbeheerder achttien verschillende herstelwerkzaamheden ingepland.

Badge +3

En tot overmaat van ramp is nu ook de bovenleiding defect… https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/50797-29-november-2023-defecte-bovenleiding-roosendaal-vlissingen

Er staan mensen al uren in Goes zonder info, ze blijven maar volgende treinen cancellen en geen personeel of bussen te bekennen.

Kers op de appelmoes, er gaat een lege trein naar Roosendaal (zal wel schouwen zijn of zo), maar ja, daar sta je dan… 😠

Reputatie 4

Vandaag in het nieuws: ProRail stelt de verwachting over de herstelwerkzaamheden bij: niet maandag aanstaande maar nog enkele weken. Sterkte voor de Zeeuwse en Bergse reizigers. 

Reputatie 6

Vandaag in het nieuws: ProRail stelt de verwachting over de herstelwerkzaamheden bij: niet maandag aanstaande maar nog enkele weken. Sterkte voor de Zeeuwse en Bergse reizigers. 

De eerdere verwachting was verkeerd gecommuniceerd aldus Prorail. Zelfs dat kunnen ze niet. Ben helemaal klaar met dat bedrijf.

Reageer