beantwoord

Vervangend vervoer om middernacht

  • 8 June 2023
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Goedenavond,

 

Op dit moment bevind ik mij in de IC van Den Haag naar Leeuwarden. Ik moet in Assen zijn. In Zwolle stap ik dan over. Bij Hoogeveen, tussen Zwolle en Assen zijn er werkzaamheden vanaf 9 Juni.

 

Mijn trein komt iets voor middernacht aan. Deze komt echter na middernacht in Assen aan. 

Volgens de reisplanner gaat er al een bus. Ik vermoed dat dit gewoon geautomatiseerd er in is gezet. Omdat ik het graag zeker wil weten, wat kan ik verwachten in Zwolle?

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 June 2023, 21:22

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U lijkt zich een dag te vergissen; de werkzaamheden zijn namelijk vandaag al begonnen. Er rijden de hele dag al bussen, dus ook straks. In de reisplanner is te zien op welke tijden die rijden.

Badge +3

Ja, zie https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/12275-8-juni-2023-werkzaamheden-zwolle-groningen

Als het lukt om via Leeuwarden en Groningen te reizen (*niet inchecken bij Arriva tussen Leeuwarden en Groningen!*) dan is dat eventueel ook nog een optie, maar gezien het tijdstip is een bus Zwolle - Assen (uurtje reistijd voor de bus) de beste optie.

Voor naar Assen is via Leeuwarden sowieso een uur langer dan met een bus (maar mag wel je fiets mee) 🤔

Reageer