beantwoord

Waar zijn de intercity's tussen Arnhem en Rotterdam gebleven?

  • 29 March 2022
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

Tot enkele weken geleden had ik vanaf Ede-Wageningen een rechtstreekse verbinding naar Leiden Centraal en andersom (traject Arnhem-Rotterdam). Gisteren ging ik mijn reis voor vandaag plannen en zag ik dat die verbinding opeens is verdwenen. Ik kan nergens vinden waar dat aan kan liggen en ook de klantenservice wist me niks anders te vertellen dan wat de planner zegt. Wanneer kan ik de directe trein terugverwachten?

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 March 2022, 07:40

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Deze trein rijdt nog niet door de naweeën van personeelstekort door corona. Deze trein zou vanaf begin april weer moeten rijden. Een blik op de reisplanner leert dat deze trein vanaf 11 april weer in reisadviezen voorkomt.

Dit heeft geholpen! Ik had die pagina inderdaad gezien, maar ik wist niet zeker of tussen de trajecten die daar worden genoemd ook ‘mijn’ traject stond. En ik had wel in de planner gekeken voor begin april, maar niet vanaf de 11e. Bedankt!

Nog even een slag om de arm over die 11 april. De treinen die niet rijden worden ongeveer twee weken tevoren uit de reisplanner gehaald. Het kan zijn dat de treinen vanaf 11 april dus alsnog verwijderd worden. Als dat het geval is zal dat in de loop van deze week gebeuren 

Reageer