waarom heb je nog steeds 25 minuten overstaptijd in Sloterdijk opnhet traject den Helder Delft, zo zonde van je tijd en het is ook nog zo,n saai station!

  • 26 November 2021
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Overstap tijd op Sloterdijk nog steeds 25 min op het traject den Helder Delft!


8 reacties

Reputatie 1

Dat is inderdaad pittig lang, misschien dat NS daar een extra sprinter kan realiseren maar dat zou je als suggestie door kunnen geven aan NS zelf.

Reputatie 7
Badge +1

Als ik van Den Helder naar Delft plan krijg ik twee opties:

En:

 

Ik zou persoonlijk het laatste reisadvies nemen. Naast dat je een kwartier minder lang op Sloterdijk moet wachten ben je ook een kwartier eerder op bestemming. Je moet er alleen wel een extra keer voor overstappen.

Reputatie 7

De afstand Den Helder-Delft is 128 km . Persoonlijk denk ik dat je echt één van de weinige Nederlanders bent die dagelijks??zo'n reis doet. Dit zorgt er dan ook voor dat NS hier geen rekening mee gaat houden.

Niet alle treinen kunnen nu eenmaal op elkaar aansluiten.  

@JurgenH

Vanaf 13 december komt er in de spits een iets snellere optie via Haarlem.

Verder is dit zoals @Macklobell al aangeeft een minder courante reis 

Reputatie 7
Badge +1

Het is als Jurgen laat zien: overdag, ZO vanaf ca 11.30, kan je 15 min vlotter zijn door 1x extra over te stappen. En zoals hij ook toont-komt gewoon meteen uit de reisplanner.

Laat op de avond en zondagmorgen is dat niet zo, dan is het 25 min.

Reputatie 1

Dat is inderdaad pittig lang, misschien dat NS daar een extra sprinter kan realiseren maar dat zou je als suggestie door kunnen geven aan NS zelf.

Een extra sprinter even in de dienstregeling proppen is makkelijker gezegd dan gedaan. Daarbuiten geeft JurgenH ook een beter alternatief dus ik zou dit geen goede optie vinden.

Badge +3

Doordeweeks is de laatste ‘snelle’ optie (met extra overstap Leiden) als je om 20:34 uit Den Helder vertrekt.

Gezien het tijdstip van dit topic (15 uur geleden staat er nu) was het later op de avond.

Reputatie 5

Indien de tweede optie niet beschikbaar is kun je ook doorreizen naar Amsterdam centraal.

De reis is natuurlijk even lang,maar die vervelende 25 minuten wachten is wel weg.

Je dient wel uit te checken en weer in te checken,want dit kost natuurlijk wel extra.(tenzij je 1 van de -vrij abonementen hebt)

 

Reageer