beantwoord

Waarom rijd mijn trein al anderhalve week niet? (Amsterdam zuid naar Delft)

  • 23 September 2022
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Kan iemand mij vertellen waarom de rechtstreekse trein van Amsterdam Zuid naar Delft structureel niet rijdt (al anderhalve week? De avond ervoor staan ze nog allemaal zonder problemen op de reisplanner. De volgende ochtend staat bij allemaal (elk half uur) ‘reis niet mogelijk’. NS gebeld maar die weten nog minder dan ik en bij de klantenservice chat zijn ze denk ik allemaal met vakantie, wie weet helpt iemand hier mij?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 September 2022, 16:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi AlexanderHendriks,

NS heeft een flink aantal treinen geschrapt wegens personeelstekort. Helaas hoort jouw trein daar ook bij. Om de een of andere reden kan de reisplanner pas kort van tevoren worden bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +1

EN de reden dat ze zo druk (lijken te) zijn en die planner niet vooraf is bijgesteld: zelfde oorzaak. Als je ook maar beetje nieuws volgt zou dat geen verrassing moeten wezen.

In dit geval-je zal mogelijk vast wel hebben vernomen van die hoogspanningskabel die bij Dronten op rails is gevallen-daardoor vallen de anders doorgaande treinen naar den Haag via die route uit/of moeten in Lelystad keren-en daardoor is er daar weer geen plek voor jouw trein.

Kortom: dat gaat nog wel ff aanduren.

Reputatie 7
Badge +3

In dit geval-je zal mogelijk vast wel hebben vernomen van die hoogspanningskabel die bij Dronten op rails is gevallen-daardoor vallen de anders doorgaande treinen naar den Haag via die route uit/of moeten in Lelystad keren-en daardoor is er daar weer geen plek voor jouw trein.

 

Deze serie keert daardoor in Almere. Dat-ie helemaal niet rijdt komt niet door die storing.

Badge +3

Vanaf 3 oktober zouden deze treinen weer moeten rijden (dit traject is een deeltraject van het traject tussen Lelystad en Dordrecht).

Vanaf 3 oktober zouden deze treinen weer moeten rijden (dit traject is een deeltraject van het traject tussen Lelystad en Dordrecht).

In het bericht dat je aanhaalt staat letterlijk "vanaf 3 oktober gaan er bovendien weer meer treinen tussen Lelystad en Dordrecht rijden". Het is dus nog maar de vraag of ze dan allemaal weer gaan rijden.

Dank allen voor de reacties! Ik hoop dat het probleem 3 oktober (grotendeels) verholpen is.

Reageer