beantwoord

Waarom stopt de laatste intercity tussen Rotterdam Centraal en Groningen op Harderwijk Centraal en Nijkerk

  • 1 November 2023
  • 12 reacties
  • 451 Bekeken

Reputatie 1


(en ook niet in Ermelo, Putten, Den Dolder, Bilthoven)?

icon

Beste antwoord door Thom 1 November 2023, 07:39

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het komt wel meer voor dat de laatste Intercity’s een extra stop maken op relatief onbelangrijke plaatsen, zodat nog wat meer mensen thuis kunnen komen. De stop op Harderwijk kan er wel uit, want MacDonald is na 23.00 toch niet meer open, 😇.

Dit gebeurt meestal als de laatste sprinter eerder gaat dan de laatste intercity om zoals @Thom aangeeft (enkele) tussenstations nog een extra late verbinding te geven.

Reputatie 1

Het komt wel meer voor dat de laatste Intercity’s een extra stop maken op relatief onbelangrijke plaatsen, zodat nog wat meer mensen thuis kunnen komen. De stop op Harderwijk kan er wel uit, want MacDonald is na 23.00 toch niet meer open, 😇.

De Mc Donald’s sluit 01:00 ten eerste. Ten tweede : een Intercity stop in Harderwijk is een welverdiende verandering. Binnenkort zullen er geen ICM’s meer reizen , waardoor  er meer capaciteit beschikbaar wordt gecreëerd. Hierdoor wordt het minder erg om te huilen om een verlenging van 2 minuten.

Reputatie 7
Badge +1

Het komt wel meer voor dat de laatste Intercity’s een extra stop maken op relatief onbelangrijke plaatsen, zodat nog wat meer mensen thuis kunnen komen. De stop op Harderwijk kan er wel uit, want MacDonald is na 23.00 toch niet meer open, 😇.

De Mc Donald’s sluit 01:00 ten eerste. Ten tweede : een Intercity stop in Harderwijk is een welverdiende verandering. Binnenkort zullen er geen ICM’s meer reizen , waardoor  er meer capaciteit beschikbaar wordt gecreëerd. Hierdoor wordt het minder erg om te huilen om een verlenging van 2 minuten.

Hoera we hebben weer een nieuwe trol op het forum. Je kan hier nog 1000 topics openen, maar dat gaat de situatie echt niet veranderen. Indien je hier iets aan wil doen kan je beter beginnen met de plaatselijke politiek.  

Reputatie 1

Het komt wel meer voor dat de laatste Intercity’s een extra stop maken op relatief onbelangrijke plaatsen, zodat nog wat meer mensen thuis kunnen komen. De stop op Harderwijk kan er wel uit, want MacDonald is na 23.00 toch niet meer open, 😇.

De Mc Donald’s sluit 01:00 ten eerste. Ten tweede : een Intercity stop in Harderwijk is een welverdiende verandering. Binnenkort zullen er geen ICM’s meer reizen , waardoor  er meer capaciteit beschikbaar wordt gecreëerd. Hierdoor wordt het minder erg om te huilen om een verlenging van 2 minuten.

Hoera we hebben weer een nieuwe trol op het forum. Je kan hier nog 1000 topics openen, maar dat gaat de situatie echt niet veranderen. Indien je hier iets aan wil doen kan je beter beginnen met de plaatselijke politiek.  

Wat verwacht je dat ik ga  reageren op een onserieuze reactie?

Reputatie 7
Badge +3

Wat verwacht je dat ik ga  reageren op een onserieuze reactie?

Joh, en al jouw reacties zijn zeker wel serieus en niet niveautje Fröbelschool? 

Reputatie 1

Wat verwacht je dat ik ga  reageren op een onserieuze reactie?

Joh, en al jouw reacties zijn zeker wel serieus en niet niveautje Fröbelschool? 

ga geen wijsneusje spelen

Reputatie 7
Badge +4

Dit is geen beleidsforum van NS. Koolmees leest dit niet.Het is hier een hulpverleningsforum van en voor reizigers. Beleidsvoorstellen horen hier in wezen niet thuis. Verder hebben anderen en ik al overduidelijk beargumenteerd waarom die stop in Harderwijk er niet komt. Zoetermeer wordt geen IC-station, laat staan Harderwijk.

 

Verder is @Momo goed bij de tijd, en zeker geen wijsneus. Haar intelligentie en creativiteit overtreffen die van de meeste vragenstellers hier ruimschoots.

Reputatie 1

Dit is geen beleidsforum van NS. Koolmees leest dit niet.Het is hier een hulpverleningsforum van en voor reizigers. Beleidsvoorstellen horen hier in wezen niet thuis. Verder hebben anderen en ik al overduidelijk beargumenteerd waarom die stop in Harderwijk er niet komt. Zoetermeer wordt geen IC-station, laat staan Harderwijk.

 

Verder is @Momo goed bij de tijd, en zeker geen wijsneus. Haar intelligentie en creativiteit overtreffen die van de meeste vragenstellers hier ruimschoots.

Hahaha Zoetermeer een IC station?? DH  is met de Sprinter  in 12 minuten te bereiken. Dus waarom zou het een Intercity station worden? Harderwijk ligt tussen twee IC stations, die in 25 minuten te bereiken zijn. Naar Utrecht gaan, duurt wel onnodig 50 minuten, hoewel dit in 30 minuten kan. 

.

Badge +3

.

Welkom terug Jesper. Gewoon niet op reageren inderdaad.

Een overstap op Amersfoort voor Harderwijk - Utrecht (of andersom) zal er ook niet snel komen, dus dat duurt bijna 50 minuten inderdaad (en je hoeft niet eens over te stappen!) 🤣

Inderdaad heel lang niet actief geweest. Wilde enkel testen of het account nog werkte en vond het wel aardig om hier even een punt achter te zetten. Het wordt overigens wel een definitieve punt, want ik zal een moderator vragen om mijn account op te heffen. Ik doe er niets niets meer mee. Dienstregeling 2017, waar ik ooit vragen over beantwoordde, is al heel lang geleden. Alhoewel er ook toen al geen IC's in Harderwijk stopten.....

Reageer