Vandaag vertrok de sprinter van `Almere Parkwijk naar Zwolle ineens 3 minuten eerder dan normaal. Die heb ik dus gemist. Op de heenweg waren de tijden wel ongewijzigd. In de planner zag ik dat dit weekend de sprinters richting Zwolle om .25 en .55 vertrekken ipv .28en .58. Vanaf as maandag gelden deze vertrektijden wel weer. Ik reis wekelijks op dit traject maar heb niets gezien of gehoord van deze wijziging. Heeft dat te maken met werkzaamheden rond Schiphol? Wel gek want de trein stond evengoed 7 minuten stil op Almere Oostvaarders ( dat is volgens dienstregeling om de IC te laten passeren) en nu ook extra lang stil op Lelystad . Ben benieuwd waarom dit is.
Waarom vertrekt trein tijdelijk eerder?
Beste antwoord door Anonymous
Dat zal zo te zien inderdaad te maken hebben met werkzaamheden want de trein Almere Oostvaarders Hoofddorp reed nu zo te zien vanaf Schiphol naar Lelystad Centrum en de treinen die normaal via Utrecht naar Groningen en Leeuwarden rijden gingen vandaag vanaf Amsterdam centraal naar Groningen en Leeuwarden.
Op Lelystad stond de trein niet langer stil dan anders, vertrektijd in Lelystad richting Zwolle is standaard xx.24 en xx.54 en de trein komt daar aan op xx.20 en xx.50 en dat was het vandaag ook, er is alleen langer gestopt op Almere Oostvaarders.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.