Skip to main content

Sinds enkele tijd kan deze vrijwel niet meer op tijd aankomen in Maastricht. Als je op Eindhoven staat te wachten, lijkt het nog mee te vallen, maar het worden iedere keer 10 min vertraging. Kijkend naar eerdere ritten die dag geldt dat voor vrijwel alle treinen. Die tien minuten vertraging vallen op zich mee maar je mist daardoor net de Arriva stoptrein naar Heerlen, wat iedere keer resulteert in een half uur wachten op de volgende. 

Goedemiddag Anoniem8765, Welkom op de NS Community!

Mijn excuses voor het ongemak. Helaas kan ik niet achterhalen waarom er vaak vertraging is op dit traject. Om hoe laat reis je meestal met de trein?

Er zijn helaas enkele snelheidsbeperkingen op het traject Utrecht-Eindhoven vanwege spoorverzakkingen. Ik heb even niet scherp wanneer deze zullen zijn opgelost. Tot die tijd zit er niets anders op dan eventueel een trein eerder te nemen :-(

waarschijnlijk weet prorail dat zelf ook nog niet. 

Ik kom meestal op zondag in de avond aan op Maastricht vanuit Eindhoven, maar als je dan in de reisplanner kijkt, heeft die trein zowat ieder half uur teveel vertraging om de overstap te halen. 

Ahh die info helpt. Ten eerste is de dienstregeling op zondag krap. Ten tweede is er bij Luttenrade (Geleen) een snelheidsbeperking van 40 km/u waar de normale snelheid 130 is. Daarmee loopt de trein helaas een paar minuten vertraging op.

geen vertraging meer daar hoor, de dienstregeling is aangepast 😎😀🤣

Reageer