beantwoord

Welke kant instappen snelbus Utrecht cs

  • 1 May 2022
  • 8 reacties
  • 3627 Bekeken

Kan iemand mij vertellen welke kant de snelbus vertrekt richting 's Hertogenbosch? Reis morgen ochtend rond 12.00

icon

Beste antwoord door Tamzin 1 May 2022, 19:47

Bekijk origineel

8 reacties

Vanaf het plein aan de Jaarbeurskant.

Just follow the crowd.

Vanaf het plein aan de Jaarbeurskant.

Just follow the crowd.

Bedankt hoor 

Reputatie 7
Badge +2

De NS-bussen staan op het busstation direct naast de tramhaltes op het Jaarbeursplein. Als je het station uit komt aan de Jaarbeurszijde de (rol)trappen af en dan rechts, eigenlijk niet te missen.

Dat zijn de bushaltes G trouwens, als ik me niet vergis staan die nog op de bewegwijzering in het station (anders Jaarbeurszijde / tramhaltes H volgen). Dan kom je er vanzelf.

Reputatie 7
Badge +3

Tegenwoordig staat bij de melding van werkzaamheden op de NS site ook een overzichtje waar de bussen stoppe. Dat is een goede verbetering aangezien er vaak werd/wordt gevraagd waar de bussen stoppen. Bij deze werkzaamheden staat er dus ook bij. https://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor/detail?id=7002189

 

Is super gegaan. Duidelijk te vinden goede buschauffeur. Fijne bus mooie rit. Aansluitend trein was prima mijn reis is goed verlopen. Bedankt voor jullie antwoorden 

Reputatie 7
Badge +3

Goed om te horen dat alles prima is verlopen. Even uit nieuwgierigheid, stonden er van die tijdelijke incheck paaltjes bij de NS bushalte zodat reizigers daar in konden checken voor de bus? Eerder waren er berichten dat die er niet stonden en ik vraag me af of NS die intussen wel geplaatst heeft. 

Goed om te horen dat alles prima is verlopen. Even uit nieuwgierigheid, stonden er van die tijdelijke incheck paaltjes bij de NS bushalte zodat reizigers daar in konden checken voor de bus? Eerder waren er berichten dat die er niet stonden en ik vraag me af of NS die intussen wel geplaatst heeft. 

Die stonden er zeker stuk of vier. Ik hoefde niet ivm e ticket 🎫 maar ze werkte prima volgens mij 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is dat goed, misschien dat NS ze door de eerdere meldingen alsnog geplaatst heeft. 

Reageer