Skip to main content

Aantal foute emails dramatisch

  • 27 June 2024
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Ik lees nu net op X deze weer en vraag mij toch af of er binnen NS nog enige soort van controle is voor er op het knopje send wordt gedrukt. Dit is echt niet de eerste keer en ik vind het echt weer een ongelooflijke blunder. En dat je dan doodleuk mededeelt dat er de laatste dagen dus een fout in de mailing zit, maar dus ook niet aangeeft dat dit inmiddels is hersteld.

 

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt zelf zo'n foutieve mail gekregen?

 

Goedemiddag Henkpeetersen,

Doel je hierbij op de ‘send’ knop van de uitgaande mailing of op het antwoord van de collega op X?

Indien het 2e, zie ik niet in wat het probleem is. De collega geeft het juiste antwoord en verontschuldigd zich.

Reputatie 7
Badge +1

Natuurlijk op de send knop van de uitgaande mailing. Er gaat echt heel veel fout met mailings begin dit jaar natuurlijk nog het echec met de Wintercity. En deze hierboven is ook al meerdere keren voorbij gekomen.

 

Wat mij vooral opvalt is dat NS maar niet wil leren van fouten in het verleden. Dezelfde fout wordt steevast nog vele keren gemaakt. 

Zover ik het weet betreft het een automatisch genegeerd bericht die tevens automatisch wordt verzonden. Dit is niet correct en ik zal er wederom een melding van maken. We hadden dit uiteraard liever anders gezien.

Reputatie 7

Zover ik het weet betreft het een automatisch genegeerd bericht die tevens automatisch wordt verzonden. Dit is niet correct en ik zal er wederom een melding van maken. We hadden dit uiteraard liever anders gezien.

Meestal gaat er nog een menselijke controle over iets dat automatisch gedaan wordt, dit is dus enorm gevaarlijk en hoop niet dat het er overal zo aan toe gaat binnen NS...

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Henkpeetersen je kopieert regelmatig iets van X naar deze community. Doe je dat in overleg met degenen die het op X hebben gezet en/of genoemd worden? X is weliswaar openbaar, maar je hebt ook zoiets als privacybeleid.

Beste @Henkpeetersen je kopieert regelmatig iets van X naar deze community. Doe je dat in overleg met degenen die het op X hebben gezet en/of genoemd worden? X is weliswaar openbaar, maar je hebt ook zoiets als privacybeleid.

Inderdaad, en verder staat het al op X en er is correct antwoord op gegeven door NS. 

Waarom moet hiervoor weer opnieuw een topic aangemaakt worden op deze Community ?

Om weer en nogmaals zuur te kunnen doen als iets eens fout gaat. Opvallend, positieve zaken worden nooit door @Henkpeetersen hier nogmaals uitvoerig besproken of geliked........

Reageer