Skip to main content

Ik heb het NS abonnement voor mijn schoonzus betaald. Nu reist zij niet meer met de trein en wil haar abonnement opzeggen.

ze heeft met de klantenservice gebeld maar zij gaven aan dat ze het abonnement niet kon opzeggen ( terwijl het op haar naam staat) . En dat ik dit moest doen. Ik heb dit alleen betaald !!!

Belachelijk!

Ik heb dus geprobeerd met dit online op te zeggen via chat, maar na een half uur nog geen respons.  Toen was de chat ineens verdwenen.

ik was er zo klaar mee !!! 
Klantenservice???????

 

Het is normaal dat wie betaalt ook het abonnement stop zet. NS heeft een contract met u, degene die betaalt dus, niet met uw schoonzus.

Klantenservice is overbelast, er zit niets anders op dan het te blijven proberen. Als u het niet opzegt, betaalt u door.

Het is niet belachelijk, zo is de wetgeving in Nederland en dat is nu eenmaal geen verlengstuk van de eigen opvattingen daarover.

Hier vindt u de kanalen van Klantenservice. Wij kunnen dit als reizigersforum niet voor u oplossen, wij kunnen ook niet bij de administratieve gegevens.


Reageer