Hoi Myrelly en welkom op deze Community.
Dat lijkt mij ook niet helemaal een handige situatie, maar die kan ik via dit kanaal helaas niet voor je inzien. Mijn suggestie is om contact op te nemen met de klantenservice om te kijken hoe je zo snel mogelijk weer een abonnement kunt aangaan.
Ik heb mijn Flex abonnenement opgezegd en ook via NS kaartautomaat beiendigd maar het was mij nog niet helemaal duidelijk of ik nu toch nog maandelijke een factuur van €5,95 voor mijn flex abonnement 3528 0704 1772 2014 zou krijgen/ Heb daarom de klantenservice van NS gebeld, volgens hen krijg ik nu alleen nog maandelijks een € 0,00 factuur, dat is OK
Ik heb mijn Flex abonnenement opgezegd en ook via NS kaartautomaat beiendigd maar het was mij nog niet helemaal duidelijk of ik nu toch nog maandelijke een factuur van €5,95 voor mijn flex abonnement 3528 0704 1772 2014 zou krijgen/ Heb daarom de klantenservice van NS gebeld, volgens hen krijg ik nu alleen nog maandelijks een € 0,00 factuur, dat is OK
Voor een Flex abonnment wat is opgezegd en via de NS kaartautomaat is beëindigd, krijg je geen maandelijkse factuur meer, ook niet van €0,00. Wanneer je nog wel gebruik maakt van de OV-chipkaart reis je na beëindigen bij een automaat op saldo en moet je dus zorgen voor saldo op de kaart.
Zelfs wanneer je een Flex abonnement naar Flex Basis hebt gewijzigd zonder het te beëindigen bij een automaat en geen reiskosten maakt krijg je geen factuur meer (al ruim 2 jaar niet meer), het betaaloverzicht geeft dan alleen aan “Geen transacties of factuur voor deze periode”. Je zult dan alleen een factuur krijgen wanneer je reiskosten maakt of gebruik maakt van een OV-fiets of stallen op rekening.