De term “klanten service” is (naast de taalfout) inderdaad een beetje onduidelijk. Vaak staat hier een minteken voor, en betekent dat dus dat je geld terug krijgt. Is dat hier ook het geval?
Als dat niet het geval is, zou ik toch willen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij kunnen kijken wat hier is gebeurd. Contact opnemen met de klantenservice is in ieder geval gratis, je hoeft niet bang te zijn dat er dan (opnieuw) geld wordt afgeschreven.
Hoi,
Bedankt voor je reactie! Er staat inderdaad een minteken voor dus dan zal ik het bedrag terug krijgen (snap niet helemaal waarom maar het is beter dan betalen).
Hoi,
Bedankt voor je reactie! Er staat inderdaad een minteken voor dus dan zal ik het bedrag terug krijgen (snap niet helemaal waarom maar het is beter dan betalen).
Heb je toevallig je abonnement omgezet van een abonnement op saldo naar NS Flex? Dan krijg je op deze manier het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond, teruggestort. Dat saldo is dan niet meer nodig, omdat je achteraf een factuur krijgt voor alle gemaakte reizen.