Skip to main content

Beste NS ik ben nu een paar weken van X af, wegens Musk, maar mis nu jullie communicatie. Kunnen jullie ook van X af en naar een ander platform toe?

Je stelt jouw vraag bij een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet NS laten overstappen naar andere social media. Daarvoor kun je het beste de klantenservice benaderen via andere se andere kanalen.


Mocht de NS overstappen op een andere sociale media kanaal dan zou dat in iedergeval niet Bluesky of Mastodon zijn.


Klantenservice kan NS toch gewoon zelf doen, bijv. email of telefoon ? Daar heb je die ‘sociale’ media toch niet voor nodig ?


Met het bellen kan je niet zo makkelijke informatie meegeven zoals bewijsstukken en met mailtjes heeft de NS een nieuw excuus om mensen extra lang te laten wachten.

 

Via X krijg je dan nog zo af en toe extra informatie en kun je support krijgen.


Wij zijn ook te vinden op Facebook. Echter gaat de communicatie anders op dit platform in vergelijking met X. Ook is er een andere doelgroep meer actief Facebook dan op X. Natuurlijk is het ook mogelijk om ons te bereiken via Telefoon en Chat.

Wellicht is het leuk om actief te blijven op dit Forum? Hier worden veel onderwerpen aangesneden net zoals op X. Enige verschil is wel dat wij van NS minder op dit platform reageren.


Beste NS ik ben nu een paar weken van X af, wegens Musk, maar mis nu jullie communicatie. Kunnen jullie ook van X af en naar een ander platform toe?

Als u om politieke redenen een platform verlaat moet u dat zelf weten maar niet anderen proberen te dwingen dat ook te doen. NS is geen politieke organisatie.

Er zijn overigens tal van andere mogelijkheden om met NS in contact te blijven.


Reageer