Al maanden krijg je als je met de NS wil chatten het bericht dat er door de drukte geen medewerker beschikbaar is. Is het misschien een idee om, als dit structureel is, meer medewerkers aan te nemen?
Goedenavond
Wij zijn altijd opzoek naar medewerkers voor onze klantenservice. Heb je wellicht interesse?
Goedemorgen,
ik heb gisteren een brief gekregen met betaling het bedrag is 87,04. Maar ik heb die bedrag betaalde automatic van mijn rekening afgehaald.
Met vriendelijke groet,
Saron Beyene
In de afbeelding is te zien dat dit bedrag niet is afgeschreven, maar op uw rekening is bijgeschreven. Het lijkt erop dat de incasso mislukt is (eerst wel afgeschreven, daarna afschrijving weer ongedaan gemaakt) en dat u dit bedrag daarom alsnog moet betalen.
Al je bank gegevens
(ondanks de opmerking "uw saldo is niet te zien")
Verwijder ze zsm via de drie ...
Gezien de titel van dit topic vermoed ik dat Saron Beyene in de veronderstelling is dat dit de chat van de klanteNService is.
Die is echter te vinden op deze pagina. Klik vervolgens op de knop ‘Chat met NS'.
Gezien de titel van dit topic vermoed ik dat Saron Beyene in de veronderstelling is dat dit de chat van de klanteNService is
Ja, dat krijg je zolang NS dit forum blijft aanwijzen als het belangrijkste communicatie kanaal met NS.
Echter met het grootste deel der vragen kunnen de leden niets mee, waardoor (nog meer) ergenis bij de NS klanten.......
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.