Compliment conducteur intercity zwolle arnhem

  • 27 August 2023
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Wat lastig om online te vinden waar je een compliment achter kan laten en ik hoop dat dit bericht de conducteur vind die mij vandaag uit de brand heeft geholpen! Ik had de trein van Zwolle naar Arnhem die 23:20 uit Zwolle vertrok en 00:19 in Arnhem aankwam. Ik moest heel nodig naar de wc en ik heb blaasproblemen door meerdere blaasontstekingen. Helaas waren beiden wc's defect in de trein en ik moest nog een half uur reizen en raakte in paniek. Precies op dat moment kwam de conducteur langs en heb ik mijn situatie uitgelegd. Hij heeft gelijk zijn best gedaan een oplossing te vinden en die was er.  Ik ben hem zo dankbaar. Het is fijn als mensen zo met je meedenken en je niet aan je lot overlaten. Geen idee wie deze vriendelijke man was, maar echt BEDANKT!


3 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik heb je berichtje even op ons interne netwerk gedeeld in de hoop een teammanager te vinden die je compliment door kan zetten. Leuk dat je het hier deelt!

Reputatie 2

Fijn te horen dat je zo geholpen bent Marsha! Ik kijk morgen even of ik deze vriendelijke collega kan vinden 😊

Reputatie 7
Badge

@Marsha1993 @DennisEhv ik krijg net bericht dat je compliment naar de betreffende teammanager is doorgezet. Nogmaals bedankt! 

Reageer