Skip to main content

Ik wil graag in contact komen met de klantenservice aangezien mijn abonnement is verlengd. Ik heb voor de verlenging al geprobeerd om het abonnement stop te zetten, maar toen kon ik ook al niet in contact komen. Telefonisch kom ik niet uit de wachtrij, en via de NS chat en op X zit ik inmiddels al meer dan een uur te wachten. Heeft iemand tips over hoe ik in contact kan komen?

Hey Daan06. Welkom bij de NS Community.

Ik lees al dat je meerdere wegen geprobeerd hebt, echter heb ik geen truc voor je om dit sneller te laten verlopen. Het is dit weekend erg druk bij de klantenservice en ik kan je alleen maar vragen om te blijven wachten, er zal altijd een antwoord volgen via de text kanalen en per telefoon wordt ook altijd opgenomen, ook al is dit op het moment na lang wachten.

Ik wil graag in contact komen met de klantenservice aangezien mijn abonnement is verlengd. Ik heb voor de verlenging al geprobeerd om het abonnement stop te zetten, maar toen kon ik ook al niet in contact komen. Telefonisch kom ik niet uit de wachtrij, en via de NS chat en op X zit ik inmiddels al meer dan een uur te wachten. Heeft iemand tips over hoe ik in contact kan komen?

Probeer het eens wat later op de avond na 9 uur dan zal er waarschijnlijk wat minder gebeld worden. Indien u een Flex-abonnement heeft dan kan u via MijnNS het abonnement naar basis wijzigen. U krijgt dan het teveel betaalde automatisch terug.

Reageer